Elon vakuutuspalveluiden puhelinpalvelu voitti Asiakkaan ääni -kilpailussa

Elon vakuutuspalveluiden puhelinpalvelu valittiin tänään Asiakkaan ääni -kilpailussa, sarjassa Paras asiakaspalvelu pienille ja keskisuurille yrityksille, maan parhaaksi.

 

Elon vakuutuspalveluiden puhelinpalvelu valittiin tänään 30.5.2018 sarjassaan maan parhaaksi. Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana elolaisten jokapäiväisessä työssä. Vakuutuspalveluiden puhelinpalvelun Asiakkaan Ääni -indeksi oli 84,10.

 

- Olemme jo useamman vuoden ajan mitanneet ja kehittäneet puhelinpalveluamme, joten tämä tunnustus tuntuu todella hyvältä. Parhaan asiakaskokemuksen tuottaminen on meille erityisen tärkeätä, joten tuntuu upealta, että tämän tunnustuksen myötä tiedämme asiakkaidemmekin kokevan palvelumme vastaavan heidän tarpeitaan. Kiitokset kaikille asiakkaillemme tunnustuksesta, sanoo Elon asiakaspalvelupäällikkö Harri Kangaskoski.

 

Tänä vuonna palkinnot jaettiin kuudetta kertaa. Elon vakuutuspalveluiden puhelinpalvelu oli kilpailussa mukana ensimmäistä kertaa.

 

Smart datan ja analytiikan toimittajan Bisnoden järjestämässä Asiakkaan ääni -kilpailussa arvioidaan asiakaspalvelukeskuksien ja asiakaspalvelijoiden tuottamaa asiakaskokemusta sekä sitä, miten aktiivisesti he kehittävät toimintaansa. Kilpailun sijoitukset perustuvat Asiakkaan Ääni -indeksiin, joka lasketaan satojen tuhansien asiakaspalautteiden pohjalta. Indeksi korreloi voimakkaasti Net Promoter Scoren kanssa. Asiakkaan Ääni voittajaksi pääseminen edellyttää erinomaista ja tasalaatuista palvelua sekä päämäärätietoista työtä sen kehittämiseksi.


Kuva Asiakkaan ääni -palkinnosta 2018


30.5.2018