Asiakkaiden ääni: Elon verkkopalvelu kehittyy asiakkaiden toiveiden mukaisesti
/ Artikkeli / TyEL-vakuuttaminen

Elon verkkopalvelu on uudistunut asiakkaidemme toiveiden mukaisesti ja saanut uuden ilmeen. Alkuvuodesta monet asiakkaamme osallistuivat tutkimukseen ja haastatteluihin, joissa kartoitettiin verkkopalvelun käyttökokemuksia ja hyödyllisyyttä. Kiitämme jokaista osallistujaa!
Verkkopalveluun toivottiin erilaisia tilannekuvia, koostetietoja, ajankohtaisia uutisia sekä tietoa webinaareista ja koulutuksista. Asiakkaamme toivoivat myös ulkoasun ja hakutoiminnallisuuden parantamista sekä muutoksia kokonaisuuden helpompaan hahmottamiseen ja liikkumiseen verkkopalvelussa. Palautteen perusteella olemme valinneet useita kehityskohteita, jotka parantavat verkkopalvelua entisestään.
Uudistettu ulkoasu ja personointi
Verkkopalvelun ulkoasu on nyt modernimpi ja käyttäjäystävällisempi. Jatkossa palvelua personoidaan tarkemmin, jotta voimme tarjota uusia yrityskohtaisesti kohdennettuja suosituksia. Näin erilaisten asiakkaidemme tarpeet ja kiinnostuksen kohteet huomioidaan paremmin. Samalla suositukset tekevät palvelun käytöstä entistä miellyttävämpää ja hyödyllisempää.
Koulutukset ja webinaarit
Koulutukset ja webinaarit löytyvät pian myös verkkopalvelusta. Näiden avulla asiakkaat voivat syventää osaamistaan ja saada ajankohtaista tietoa Elon tarjoamista palveluista.Palveluiden selkeyttäminen
Tulemme keskittymään myös Elon tarjoamien palveluiden kokonaisuuden tarkempaan avaamiseen. Tämä auttaa asiakkaita varmistamaan, että he pääsevät hyödyntämään kaiken yritykselleen sopivan ja tarjolla olevan. Selkeämpi palvelukokonaisuus tekee asioinnista sujuvampaa ja tehokkaampaa.Hyödynnä verkkopalvelun parhaat puolet
Parhaat arviot verkkopalvelu sai hyödyllisyydestä ja asioiden hoitamisen sujuvuudesta. Näiden lisäksi asiakkaan tarvitsemien tietojen löydettävyys ja selkeä kieli nousivat kärkeen. Asiakkaat kokevat, että dataa ja toiminnallisuutta on paljon. Erityisesti kuntoutus- ja eläkesivut saivat kehuja.
Verkkopalvelun käytetyimmät palvelut ovat eläkevakuutustietojen tarkastelu ja muuttaminen, todistusten tulostaminen sekä laskuihin liittyvien muutosten tekeminen.
Käytännön vinkkejä hyödyntämiseen
1. Eläkevakuutustietojen tarkastelu ja muuttaminen: tarkista ja päivitä eläkevakuutustietosi säännöllisesti. Tämä auttaa sinua varmistamaan, että kaikki tiedot ovat oikein ja ajan tasalla.
2. Todistusten lataaminen ja tulostaminen: hyödynnä verkkopalvelussa mahdollisuutta ladata, tulostaa tai lähettää eteenpäin tarvittavat todistukset helposti ja nopeasti. Tämä säästää aikaa ja vaivaa, kun tarvitset todistuksia esimerkiksi viranomaisille tai työnantajalle.
3. Laskuihin liittyvien muutosten tekeminen: Jos tarvitset muutoksia laskuihisi, vaikkapa muuttaa laskutustapaa tai pyytää maksuaikaa, voit tehdä ne kätevästi verkkopalvelun kautta. Tämä tekee laskujen hallinnasta sujuvampaa ja helpompaa.
Muista hyödyntää verkkopalvelun tarjoamat mahdollisuudet ja pidä tietosi ajan tasalla. Näin varmistat, että saat kaiken irti Elon tarjoamista palveluista.
Verkkopalvelun kehittämistyötä jatketaan tutkimusten vastauksiin keskittyen. Toivomme myös jatkuvaa palautetta kokemuksistasi Elon verkkopalvelusta.