Suoraan sisältöön

Elon asiakaspalvelun saatavuus varmistettu koronaviruksesta huolimatta

Elon asiakaspalvelu puhelimitse, verkossa ja chatissa sekä hakemusten käsittely ja eläkkeiden maksaminen toimivat tavalliseen tapaan koronaviruksesta huolimatta. Palvelun toimivuudesta ja jatkuvuudesta on huolehdittu muun muassa lisäämällä etätyön tekemistä.

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8–16.30. TyEL- ja YEL-vakuutusasioissa palvelemme numerossa 020 694 730. Eläke- ja kuntoutusasioissa tavoitat meidän numerosta 020 694 726.
Useimmat työeläkevakuuttamiseen ja eläkkeisiin liittyvät asiat hoidat kätevästi myös verkkopalvelussamme. Kirjaudu palveluihin osoitteessa www.elo.fi/verkossa.

Tapaamiset ja koulutukset toteutamme etäyhteyksillä

Kasvokkaisia kohtaamisia asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa pyrimme välttämään viruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Kannamme näin vastuuta riskiryhmien suojelemisesta.

Järjestämme toistaiseksi tapaamiset ja koulutukset puhelimitse tai verkossa. Tarpeen tullen siirrämme tilaisuuksia myöhempään ajankohtaan tai peruutamme ne.

Lue myös