Suoraan sisältöön

Tietoa asiakkaille koronatilanteessa

Päivitetty viimeksi 31.3.2020 klo 12.15.

Tälle sivulle on koottu asioita, jotka Elon asiakkaiden on hyvä tietää koronatilanteessa. Sivua päivitetään tarpeen mukaan.

Tutustu myös päivittyvään uutiseen työeläkevakuutusmaksuista >

Elon verkkopalvelu on nopein tapa esimerkiksi muuttaa YEL-työtuloa ja pyytää lisää maksuaikaa vakuutusmaksuille.

Siirry verkkopalveluun >

Jos olet yrittäjä- tai yritysasiakas etkä löydä kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä Elon asiakaspalveluun, puh. 020 694 730. Elo palvelee asiakkaitaan arkisin 8.00–16.30. Huomaathan, että johtuen poikkeuksellisesta tilanteesta asiakaspalvelumme on ruuhkautunut.

Jos olet henkilöasiakas etkä löydä vastausta eläke- tai kuntoutusasiaan, Elon eläke- ja kuntoutusneuvonta palvelee numerossa 020 694 726.

Tietoa yrittäjille ja työnantajille

Maksuasiat ja perintä

Vuokrat ja kiinteistöt

Lomautukset

YEL-työtulo

Sairauspäiväraha

Työttömyyspäiväraha

Karanteeni

Yritystoiminnan lakkauttaminen

Tietoa henkilöasiakkaalle

Eläkkeet

Ammatillinen kuntoutus