Suoraan sisältöön
Valikko
Kirjaudu
Haku
Kieli
SV
EN

Tietoa asiakkaille koronatilanteessa

Päivitetty viimeksi 10.11.2021.

Tälle sivulle on koottu asioita, jotka Elon asiakkaiden on hyvä tietää koronatilanteessa. Sivua päivitetään tarpeen mukaan.

Olethan ajoissa yhteydessä Elon asiakaspalveluun, jos sinulla on koronatilanteen vuoksi vaikeuksia maksaa erääntyviä YEL- ja TyEL-laskuja. Elon perintä on myös tarvittaessa apunasi maksusopimusasioissa. Vastaamme nopeasti ja pyrimme auttamaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Elon vakuutusasiakkaiden asiakaspalvelu auttaa sinua numerossa 020 694 730 ja perintä numerossa 020 703 5400 arkisin kello 8.00–17.00.


Suosi verkkopalvelua:

Elon verkkopalvelu on nopein tapa esimerkiksi muuttaa YEL-työtuloa ja pyytää lisää maksuaikaa vakuutusmaksuille.

Siirry verkkopalveluun >

Voit hoitaa verkossa myös eläke- ja kuntoutusasiasi.

Siirry eläkepalveluun >


Palvelemme myös puhelimessa:

Jos olet yrittäjä- tai yritysasiakas etkä löydä kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä Elon vakuutusasiakkaiden asiakaspalveluun, puh. 020 694 730 arkisin klo 8.00–17.00.

Jos olet henkilöasiakas etkä löydä vastausta eläke- tai kuntoutusasiaan, Elon eläke- ja kuntoutusneuvonta palvelee numerossa 020 694 726 arkisin klo 8.00–17.00.


Tietoa yrittäjille ja työnantajille

Maksuasiat ja perintä

sisältökuva

Lomautukset

sisältökuva

Tulorekisteri-ilmoittaminen

sisältökuva

YEL-työtulo

sisältökuva

Sairauspäiväraha

sisältökuva

Työttömyyspäiväraha

sisältökuva

Karanteeni

sisältökuva

Yritystoiminnan lakkauttaminen

sisältökuva

Ulkomaantyön vakuuttaminen

sisältökuva

Tietoa henkilöasiakkaalle

Eläkkeet

sisältökuva

Ammatillinen kuntoutus

sisältökuva
 
<noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P23HWQ" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript>