Tule Elon asiakkaaksi
Vakuutus heti verkosta
Saat TyEL-vakuutuksen helposti täyttämällä sähköisen vakuutushakemuksen. Olemme sinuun yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja!
Elon sähköisessä vakuutushakemuksessa on käyttökatko lauantaina 25.3. 2023 klo 8-13.
Mutta älä huoli, jos tarvitset vakuutusta, voit jättää myyntitiimillemme soittopyynnön oheisella lomakkeella >
Miksi TyEL Elosta?
|
Meiltä saamasi palvelu on paitsi tinkimättömän hyvää, myös henkilökohtaista, niin puhelimessa kuin verkossakin. Tapana on ollut laittaa asiat kerralla kuntoon. |
|
Huolehdimme tulevaa ennakoiden myös niistä yrityksesi ja työntekijöidesi eläkeasioista, jotka eivät aina arjessa mieleen juolahda. |
|
Saat meiltä pysyvyysalennuksen, kun olet ollut TyEL-asiakkaamme yli kolme vuotta. |
Elon palvelut työnantajalle
Elon TyEL-asiakkaana saat paljon muutakin kuin laskun. Tarjoamme sinulle muun muassa kaiken tämän:
Vakuutusasiat kerralla kuntoon
Tavoitat asiantuntijamme puhelimitse keskimäärin 30 sekunnissa numerosta
020 694 730 arkisin klo 8-17. Verkkopalvelussamme vakuutusasiat hoituvat vuorokauden ympäri.
Nopeat ja näppärät eläkepalvelut
Meillä on toimialan keskiarvoa nopeampi eläkekäsittely. Neuvomme eläkkeelle jäämiseen liittyvissä asioissa sekä työnantajaa että työntekijää.
Sujuvaa työtä työkykyjohtamisella
Saat muun muassa kattavat palvelut riskien kartoittamiseen ja hallintaan, sekä ajankohtaisia koulutuksia, materiaaleja ja palveluita työkykyjohtamisen kehittämisen tueksi.
Monipuoliset rahoituspalvelut
Tarjoamme monipuolisia rahoitusvaihtoehtoja yrityksesi koon ja tilanteen mukaisesti. Autamme yritystäsi rahoitusratkaisun löytämisessä yhdessä kumppaneidemme kanssa.
Kuntoutuksen keinot työkyvyn tukena
Annamme kuntoutusneuvontaa niin työnantajalle kuin työntekijälle työkyvyn ylläpitämiseksi ja parantamiseksi. Saat myös vinkkejä työkyvyn ylläpitämiseen eri eläke- ja palveluvaihtoehtojen avulla.
Toimivat tilat yrityksellesi
Vuokraamme toimistoja, kauppakeskuksia ja muita liiketiloja - Elolta löytyy myös hotelleja sekä logistiikka- ja varastotiloja. Voimme auttaa löytämään yrityksesi tarpeita parhaiten palvelevat tilat.
Palkittua palvelua puhelimitse
Panostamme jatkuvasti asiakaskokemuksen kehittämiseen, koska haluamme tehdä työeläkeasioiden hoitamisesta asiakkaillemme mahdollisimman helppoa. Työ on tuottanut tulosta ja yli 90 prosenttia asiakkaistamme, antaa asiakaspalvelullemme kiitettävän arvosanan.
Olemme myös sijoittuneet parhaiden asiakaspalveluiden kärkikaartiin Dun & Bradstreetin (Bisnode) Asiakkaan ääni-vertailussa useampana peräkkäisenä vuonna.
Lue lisää Elon sijoittumisesta vuoden 2021 Asiakkaan Ääni -vertailussa >
Asiakkaiden kokemuksia Elon palveluista
Case Realia Group: Tukea ja työkaluja työkykyjohtamisen kehittämiseen
Realia konserni panostaa systemaattiseen työkykyjohtamisen kehittämiseen hyödyntäen Elon asiantuntijoiden ammattitaitoa ja monipuolisia työkaluja.